Az Egyesült Királyságban a 15-24 éves fiatalok 68%-a naponta néz rövid formátumú videókat
Az Ofcom hatodik éve készíti el Media Nations névre keresztelt kutatási jelentését, amelynek célja, hogy azonosítsa a legfontosabb trendeket a...
Az Ofcom hatodik éve készíti el Media Nations névre keresztelt kutatási jelentését, amelynek célja, hogy azonosítsa a legfontosabb trendeket a...
A Digital Upfronts idén ősszel ismét teret ad a személyes találkozásoknak, ezúttal ráadásul már közel négy hetet igyekszik megtölteni programokkal....
Az IAB UK adott ki nemrégiben egy rövid útmutatót arról, hogyan ismerhetők fel az olyan site-ok, amelyek kizárólag a reklámbevételek...
Május végén Engage címmel rendezett izgalmas eseményt az IAB UK a mesterséges intelligencia (AI) témája köré építve, amelynek legfőbb tanulságait...
Az IAB UK és a PwC adatai alapján 2022 első félévében 12,52 milliárd fontot költöttek a brit hirdetők digitális kommunikációra,...
Negyvenéves csúcsra, 10,1%-ra ugrott júliusban az infláció az Egyesült Királyságban az energiaköltségek év eleje tartó emelkedése miatt. A Bank of...
Az utóbbi időben komoly változáson megy keresztül a digitális reklámipar a kampányok célzását és mérését illetően. Elég csak az Apple-eszközökön...
Az idei év első negyedévében 28,3 százalékkal bővült a brit reklámköltés, ami túlszárnyalja a brit Reklámszövetség (Advertising Association) és a...
Két év online közvetítés után a Digital Upfronts idén októberben ismét teret ad a személyes találkozásoknak, és három hetet is...
Nemcsak az amerikai digitális piac zárt erős évet, a brit digitális költés még gyorsabb ütemben nőtt 2021-ben. Hamarosan jönnek az...