Erdélyi Eszter: A videós piac folyamatosan nő, mindenképp foglalkozni kell vele!
"Abban a pillanatban, ahogy Addressable TV formában lehet kiszolgálni digitális televíziós hirdetéseket, hirtelen egy nagyon komoly hot topikként jelenhet meg...
"Abban a pillanatban, ahogy Addressable TV formában lehet kiszolgálni digitális televíziós hirdetéseket, hirtelen egy nagyon komoly hot topikként jelenhet meg...
A Streaming TV új korszaka címmel készített kutatást a Magnite, amely öt európai országban vizsgálta, hogyan alakítják, befolyásolják a hirdetések...
A streamingszolgáltatók marketingje: a Netflix Magyarország Facebook- és Instagram posztjainak hatékonyság-vizsgálata a középiskolások és egyetemisták körében – ezzel a címmel...
„Tavasszal merült fel az ötlet az IAB Hungary Digitális Videó Munkacsoportjában, hogy érdemes lenne a mozgóképes tartalomfogyasztást valamilyen módon mérni...
Online viszont ez a csoport tölti messze a legtöbb időt – derül ki a WARC globális kutatásából. A Z-generáció (azaz a...
Augusztus végén a cégen belülről információt szivárogtató források szerint a Netflix egészen jól körvonalazott, hirdetésekkel kibélelt előfizetési tervéről lehetett olvasni....
A hétvégén néhány Reddit és a Twitter felhasználó arról posztolt, hogy a YouTube arra kérte őket, váltsanak prémium előfizetésre ahhoz,...
Jelentős megugrást mutat világszerte a streaming piaca, erre a bővülésre és a felhasználók minőséggel kapcsolatos elvárásainak növekedésére pedig a kiadóknak...
A Netflix már javában dolgozik az új, reklámokkal támogatott szolgáltatásának finomításán, amelyet januártól tervez bevezetni, ám a terveket jól ismerő...
Komoly mérföldkövet jelent az idei nyár a streamingszolgáltatók számára: júliusban fordult elő először, hogy az amerikaiak többet nézték képernyőiken a...