Hogyan lehet sikeres a digitális marketing a privacy érzékeny környezetében?

Megosztás

Driving growth in a changing privacy environment címmel adott ki útmutatót a Google, amely a digitális marketing sikerességét és a fogyasztók személyes adatainak védelmét összehangolni kívánó márkáknak szól. A rövid útmutató az alapvető szempontokhoz kapcsolódóan adott témák meglévő megoldásait veszi számba linkelt példákkal együtt. A korábbiakhoz képest frissített tartalom részét képezik többek között a Kia, az About You és az AirFrance rövid esettanulmányai is.

A privacy kiemelt téma nemcsak a piaci szereplők, hanem a törvényhozók számára is – mind Európában, mind a világ többi részén abba az irányba tart a szabályozás, hogy a felhasználói adatok védelmét meg kell erősíteni, amely ugyanakkor kihívást hordoz a piac számára.

A Google anyagában idézett adatok szerint például a brit fogyasztók 77%-a aggódik jelenleg az adataik online védelme miatt, míg egy másik nemzetközi kutatás szintén brit válaszadóinak 49%-a mondja azt, hogy szívesen váltana a második számú márkaválasztására, ha az jobb privacy opciókat kínálna.

A Google összefoglalója tagjaink számára a Dokumentumtárban elérhető.

Illusztráció: BiljaST / Pixabay

Kapcsolódó: