Elindult az új TCF 2.2 szabvány!
A szolgáltatóknak és kiadóknak 2023. szeptember 30-ig kell átállniuk az új TCF szabványra, amely 2023. május 16-án lépett életbe. (tovább…)
A szolgáltatóknak és kiadóknak 2023. szeptember 30-ig kell átállniuk az új TCF szabványra, amely 2023. május 16-án lépett életbe. (tovább…)
November harmadik szerdáján az IAB Hungary Adat Munkacsoportja egy belvárosi pubba szervezett késő délutáni workshopot, ahol talán sosem hangzott el annyiszor a...
Szeptember végén publikálta közös kutatását a Google és az Ipsos, amelyben azt vizsgálták, milyen hatással vannak az emberekre a weboldalak...
Újabb szakmai workshopra hívunk titeket ezúttal november harmadik szerdáján az IAB Hungary Adat Munkacsoportjának szervezésében. A szakmai délután középpontjában a...
Az IAB amerikai anyaszervezet minden évben kiad egy jelentést arról, hogy a márkák és a kiskereskedők hogyan tarthatnak lépést, hogyan...
Bár a Google korábban csak december végén tette közzé az egész évben legtöbbet keresett szavak listáját, ezúttal a 2022 januártól...
A meggondolatlan szabályozás sokkal inkább gátja lehet az adatok okos, felhasználók számára is előnyös felhasználásának – figyelmeztet az amerikai IAB,...
IAB Cafét rendezett az IAB Hungary az IAB Hirdetői Klub tagjai számára, ezúttal online formában. A beszélgetőpartnerek – hirdetők, ügynökségek,...
A magyar adatpiaci jó gyakorlatokat összegző Adat Position Papert adott ki az IAB Hungary, melyet a szakmai szervezet Adat Munkacsoportja...
Project Rearc néven indított új kezdeményezést a szakmai szervezet, amelyhez máris 1200 médiás és marketinges vezető csatlakozott. A cél a...