Google: Visszatér az együtt tévézés feledésbe merült élménye
Amíg néhány évtizeddel ezelőtt a közös tévénézésnek valódi összetartó ereje volt és a családok sokszor még tényleg azért gyűltek össze...
Amíg néhány évtizeddel ezelőtt a közös tévénézésnek valódi összetartó ereje volt és a családok sokszor még tényleg azért gyűltek össze...
Driving growth in a changing privacy environment címmel adott ki útmutatót a Google, amely a digitális marketing sikerességét és a...
Az IAB Europe egy újabb webinárium keretében mutatja be április 26-án a Privacy Sandbox tesztelésének első eredményeit. Az online eseményen...
Szeptember végén publikálta közös kutatását a Google és az Ipsos, amelyben azt vizsgálták, milyen hatással vannak az emberekre a weboldalak...
„Tavasszal merült fel az ötlet az IAB Hungary Digitális Videó Munkacsoportjában, hogy érdemes lenne a mozgóképes tartalomfogyasztást valamilyen módon mérni...
Bár a mai világ a (túl) sokféle opcióról és a rövid, könnyen fogyasztható tartalmakról szól, úgy tűnik, a hosszabb videós...
Bár a Google korábban csak december végén tette közzé az egész évben legtöbbet keresett szavak listáját, ezúttal a 2022 januártól...
Szeptemberben az IAB Europe több alkalmas, Trust and Transparency Industry Insider névre keresztelt, online programsorozatot szervez a digitális hirdetési ágazatban...
A következő hetekben új keresés-frissítéseket vezet be a Google, hogy a felhasználók könnyebben találjanak rá a minőségi tartalmakra. Az...
A Google tegnapi bejelentése nem érte váratlanul az iparágat. Ez egyébként nem az első alkalom, hogy a határidőt kitolják. (tovább…)