Hogyan lehet sikeres a digitális marketing a privacy érzékeny környezetében?
Driving growth in a changing privacy environment címmel adott ki útmutatót a Google, amely a digitális marketing sikerességét és a...
Driving growth in a changing privacy environment címmel adott ki útmutatót a Google, amely a digitális marketing sikerességét és a...
A szolgáltatóknak és kiadóknak 2023. szeptember 30-ig kell átállniuk az új TCF szabványra, amely 2023. május 16-án lépett életbe. (tovább…)
Szeptember végén publikálta közös kutatását a Google és az Ipsos, amelyben azt vizsgálták, milyen hatással vannak az emberekre a weboldalak...
A brüsszeli fellebbviteli bíróság (Market Court) szeptember 7-én hozott ideiglenes határozatot az IAB Europe fellebbezése kapcsán, amelyet a Belga Adatvédelmi...
A meggondolatlan szabályozás sokkal inkább gátja lehet az adatok okos, felhasználók számára is előnyös felhasználásának – figyelmeztet az amerikai IAB,...
A Google tegnapi bejelentése nem érte váratlanul az iparágat. Ez egyébként nem az első alkalom, hogy a határidőt kitolják. (tovább…)
Az IAB Europe Transparency & Consent Framework (TCF) platformjáért felelős bizottsága május 13-án úgy döntött, hogy augusztus 15-ig meghosszabbítja a...
Az IAB Europe nemrégiben számolt be a TCF 2.0 keretrendszert érintő fejleményekről és az átállás módosított menetrendjéről. (tovább…)
Az IAB Europe segítséget nyújt az átállásban a 2.0-s verzióra.
Az IAB cáfolja egy francia civil adatvédelmi szervezet állítását, mely szerint a TCF alkalmas hamis jóváhagyások generálására.