Vajon lesz jövőre reklámadó? Ismét a reklámipari szereplők közérzetét vizsgálja az MRSZ

Megosztás

Magyar Reklámszövetség a Scores Group kutatóintézettel közösen már a hatodik alkalommal készíti el a szövetség Barométer kutatását, amelyben a kommunikációs iparág aktuális helyzetét és jövőbeli kilátásait térképezi fel az MRSZ és valamennyi szakmai szervezet tagjainak vezetői körében. Az idei kérdéssort is három területre bontották:

  1. felmérik a komplex válság hatásaival küzdő reklámipar szereplőinek állapotát, közérzetét és kilátásait,
  2. a legfőbb trendek, aktuális történések kommunikációs ágazatra gyakorolt hatásait vizsgálják,
  3. és feltérképezik a cégvezetők, döntéshozók előrejelzéseit a média- és marketingkommunikációs költések változásáról az idei és a jövő évre vonatkozóan.

A jelenlegi kérdőív minél nagyobb számú kitöltésére most különösen nagy szükség van, hívja fel a figyelmet közleményében az MRSZ. A lehető legfrissebb adatok, az aktuális reklámipari helyzet és az iparági döntéshozók véleménye, prognózisa más megvilágításba helyezi pl. a reklámadó január 1-től való lehetséges újra érvénybe lépésének hatásait. A friss kutatási adatok az MRSZ mindazon erőfeszítését támogatják, amelyet a reklámadó felfüggesztési időszakának további hosszabbítása vagy teljes kivezetése érdekében tesznek a közeli jövőben.

Ezért arra kérünk titeket, hogy segítsétek válaszaitokkal a kutatást. A 12-15 perc alatt megválaszolható kérdőív 2023. október 16. éjfélig ezen a linken tölthető ki: https://cloud.capitris.hu/scoresgroup/survey/MRSZ_6?uid=MRSZ2023 

A legutóbbi MRSZ Barométer kutatás eredményeiről itt írtunk, a korábbi felmérések eredményeit pedig a Magyar Reklámszövetség weboldalán olvashatjátok.

Kapcsolódó: