A Magyar Reklámszövetség a Scores Group kutatóintézettel közösen már a hatodik alkalommal készíti el a szövetség Barométer kutatását, amelyben a kommunikációs iparág aktuális helyzetét és jövőbeli kilátásait térképezi fel az MRSZ és valamennyi szakmai szervezet tagjainak vezetői körében. Az idei kérdéssort is három területre bontották:
- felmérik a komplex válság hatásaival küzdő reklámipar szereplőinek állapotát, közérzetét és kilátásait,
- a legfőbb trendek, aktuális történések kommunikációs ágazatra gyakorolt hatásait vizsgálják,
- és feltérképezik a cégvezetők, döntéshozók előrejelzéseit a média- és marketingkommunikációs költések változásáról az idei és a jövő évre vonatkozóan.
A jelenlegi kérdőív minél nagyobb számú kitöltésére most különösen nagy szükség van, hívja fel a figyelmet közleményében az MRSZ. A lehető legfrissebb adatok, az aktuális reklámipari helyzet és az iparági döntéshozók véleménye, prognózisa más megvilágításba helyezi pl. a reklámadó január 1-től való lehetséges újra érvénybe lépésének hatásait. A friss kutatási adatok az MRSZ mindazon erőfeszítését támogatják, amelyet a reklámadó felfüggesztési időszakának további hosszabbítása vagy teljes kivezetése érdekében tesznek a közeli jövőben.
Ezért arra kérünk titeket, hogy segítsétek válaszaitokkal a kutatást. A 12-15 perc alatt megválaszolható kérdőív 2023. október 8. éjfélig ezen a linken tölthető ki: https://cloud.capitris.hu/scoresgroup/survey/MRSZ_6?uid=MRSZ2023
A legutóbbi MRSZ Barométer kutatás eredményeiről itt írtunk, a korábbi felmérések eredményeit pedig a Magyar Reklámszövetség weboldalán olvashatjátok.
Kapcsolódó: