A Microsoft Advertising és az IAB Europe legújabb, közös felmérésében ezúttal arra kíváncsi, mekkora a generatív mesterséges intelligencia (AI) jelenlegi ismertsége az európai digitális reklámiparon belül. A mindössze néhány kérdésből álló felmérés célja, hogy kiderüljön, az európai digitális reklámipar hogyan, mire használja a mesterséges intelligenciát, és milyen irányú fejlődést vár tőle. Ezért az európai szervezet arra kéri a nemzeti IAB-k tagcégeit, hogy töltsék ki a rövid kérdőívet ezen az oldalon február 2-ig.
És ha esetleg van még pár percetek, ráadásul szívügyetek a fenntartható módon működő digitális reklámpiac, akkor arra kérünk titeket, válaszoljátok meg az IAB Europe második fenntarthatósági felméréséhez készített kérdéseket is. A State of Readiness felméréssel egy friss, átfogó kép születhet a digitális iparág jelenlegi helyzetéről, és kiderülhet, hogy a korábbi évhez képest mennyit sikerült haladni, fejlődni a fenntartható digitális hirdetési gyakorlatok alkalmazásában. A kérdőívet január 19-ig ezen az oldalon tölthetitek ki.
Kapcsolódó:
- 12 elgondolkodtató mondat a mesterséges intelligenciáról
- Buják Zita: Most mindenki spórolni próbál, de performance marketing ügynökségként az a dolgunk, hogy a legjobbat hozzuk ki a helyzetből
- Dentsu: Jó évre számíthat a magyar reklámpiac 2024-ben
- Dentsu: A generatív AI kihasználása, az adatvédelmi és a fenntarthatósági célok határozzák meg 2024-et
- IBS: Sok esetben egy mikrotanúsítvány alkalmasabb a tudás igazolására, mint a diploma