Skai: a retail és a közösségi médiás hirdetések vitték a második negyedévet
Elkészült a Skai (korábban Kenshoo) 2022 második negyedévét meghatározó digitális marketingtrendek elemzéséről szóló riportja. A jelentésben az előző időszakhoz képest...
Elkészült a Skai (korábban Kenshoo) 2022 második negyedévét meghatározó digitális marketingtrendek elemzéséről szóló riportja. A jelentésben az előző időszakhoz képest...
A közelmúltban megjelent AdEx 2021 tanulmány szerint az európai digitális hirdetési piacon jelenleg a programmatic jár az élen: a non-social...
Az Offerista Group új felmérése szerint azok is nyitottabbak az idei Black Friday-en vásárolni, akik eredetileg nem is tervezték. (tovább…)
Az IAB Europe idén is meghirdette "Attitudes to Digital Video Advertising" elnevezésű felmérését, amelyet május 14-ig lehet kitölteni. (tovább…)