188,8 milliárd forintos digitális reklámpiac, optimista hirdetők: megjelent az AdEx 2023 és az AdExpect 2024
Az elmúlt évekhez hasonlóan idén is egy online eseményen mutattuk be a 2023-as digitális reklámköltésekről szóló IAB AdEx jelentést és...
Az elmúlt évekhez hasonlóan idén is egy online eseményen mutattuk be a 2023-as digitális reklámköltésekről szóló IAB AdEx jelentést és...
Azt mindenki tudja, hogy az influencer marketing gyorsan fejlődik, és egyre több pénz áramlik ebbe az iparágba, de hogy mennyi,...
Novák Péter a kezdetektől fogva a hazai digitális piaci történések sűrűjében tartózkodott, pedig eleinte nem nagyon volt kedve megnézni édesapja...
Ha március, akkor érkeznek az immár hagyományossá vált IAB AdEx- és AdExpect-adatok is, amelyeket ezúttal is egy IAB Café keretében...
Az elmúlt napokban már olvashattatok arról, hogy Novák Péter távozik a Dentsu Hungary vezérigazgatói székéből, ez a változás pedig az...
IAB Café keretében mutatta be az IAB Hungary a 2020-as digitális költési adatokat, valamint az idei várakozásokat. A viharfelhők még...
Adblockolnak? Instagramoznak? Akarnak a médiában dolgozni? Milyen eszközön fogyasztanak digitális tartalmat? Totálisan nem reprezentatív körkérdéseket intéztünk szakirányos Corvinus hallgatókhoz tartalompiaci...
A májusban kiírt IAB Hungary munkacsoport-vezetői pályázatok és munkatervek kiértékelése alapján új vezetők kerültek az AdEx, a Kutatási, a Mobil, a...
Az IAB Hungary 2016. január 14-én évértékelő taggyűlésén elfogadta az elnökség beszámolóját az elmúlt három éves ciklusról, és megválasztotta új...