Negyedévente frissülő térkép jelent meg az európai retail media hálózatáról
A retail media digitális hirdetési költései Európában 2027-re várhatóan elérik a 25 milliárd eurót, a Skai tavaly májusi előrejelzése szerint...
A retail media digitális hirdetési költései Európában 2027-re várhatóan elérik a 25 milliárd eurót, a Skai tavaly májusi előrejelzése szerint...
A Microsoft Advertising és az IAB Europe legújabb, közös felmérésében ezúttal arra kíváncsi, mekkora a generatív mesterséges intelligencia (AI) jelenlegi...
Attribution, point-of-sale data, screen networks és trade marketing – csak néhány, a kiskereskedelmi média szektorához köthető, nyolcvannál is több, ábécérendbe...
Márciusban ismét megrendezik a digitális reklámozás jövőjével foglalkozó, legnagyobb európai konferenciaként emlegetett eseményt, amelynek társszervezője az IAB Europe. A kétnapos,...
Aki kíváncsi arra, hogy mit tartogat a 2024-as év az IAB Europe számára, és milyen, a tagsággal járó előnyöket, lehetőségeket...
Az európai digitális reklámpiac teljesítését továbbra is a gazdasági bizonytalanság befolyásolja, de hogy pontosan hogyan és milyen mértékben, arról Daniel...
Az IAB Europe fenntarthatósági szabványokat kidolgozó bizottsága 2022 decemberében alakult azzal a céllal, hogy közösen kidolgozott sztenderdek követésére ösztönözzék az...
Az IAB Europe 2015 óta minden évben elkészíti az európai programmatic piacot érintő attitűdökről szóló jelentését. A júliusban az európai...
December 7-én mindenki számára ingyenesen elérhető webináriumot szervez az IAB Europe TCF (Transparency & Consent Framework) témában. Az online szemináriumon...
Lassan tényleg a végéhez közeledik a harmadik féltől származó sütik korszaka, amely miatt 2024 utolsó negyedévére a digitális marketing tájképe...