“Harc folyik az óriási nemzetközi adatvagyon újraelosztásáért”
Deli Norbert, a HD marketing alapítója idén februárban vette át az IAB Analitika munkacsoportjának irányítását. Ennek kapcsán beszélgettünk az...
Deli Norbert, a HD marketing alapítója idén februárban vette át az IAB Analitika munkacsoportjának irányítását. Ennek kapcsán beszélgettünk az...
Tóth Nóra posztja a viselkedéselemzés miértjeiről és hogyanjairól. (tovább…)
Seregi-Balogh Inez posztja a webanalitika definíciójáról és folyamatáról. (tovább…)
Globális kezdeményezés indult a World Federation of Advertisers (WFA) vezetésével, a legnagyobb márkatulajdonosok összefogásával. (tovább…)
2019. június 17-én délután a Premier Kultcaféba várja az IAB Hungary az érdeklődő tagokat közös szakmázásra, beszélgetésre. A téma...
Egy évvel ezelőtt, 2018. március 1-jén egy újabb mérföldkövéhez érkezett meg a hazai digitális közönség- és forgalommérés. A napi...
Megérkeztek a friss Dkt.hu adatok. (tovább…)
Legalábbis ez látszik a Dkt.hu januári toplistáiból. (tovább…)
Megmutatjuk a Dkt.hu szeptemberi számait. (tovább…)
2014 után ismételte meg a Priorities for Digital Measurement kutatást az IAB Europe. Ennek során a reklámpiac különböző típusú...