Mérési kihívások 2024-ben – Második kihívás: First party adatgyűjtésre átállás
Az Analitika Munkacsoport március közepén indított cikksorozatot, amelyben a 2024-es év legfontosabb, a méréseket is érintő változásait veszi sorra. Legutóbbi...
Az Analitika Munkacsoport március közepén indított cikksorozatot, amelyben a 2024-es év legfontosabb, a méréseket is érintő változásait veszi sorra. Legutóbbi...
"A digitális mérések rendkívül alulértékelt részei a cégek tevékenységének, pedig a modern online marketing alapköveit adják. Ezért alakítottuk meg 2019-ben...
Szeptember elsején ismét az Analitika Munkacsoport hívta képernyők elé a mérések iránt érdeklődőket egy mindenki számára ingyenes online szemináriummal. A webinárium ezúttal...
Az influencer marketing terjedésével egyre égetőbb témává vált a pontos mérhetőség és tervezhetőség kérdése. A tavaly áprilisi IAB Cafén például...
"Most már mindenkinek tennie kell azért, hogy legyen elég adata a marketinghatékonyság növeléséhez" – foglalta össze a cégek számára egyre...
Miért van egyre kevesebb és pontatlanabb adatunk? Milyen iparági trendek lesznek hatással a mérésekre? Miért és hogyan kell a méréseket...
Bár a Google korábban csak december végén tette közzé az egész évben legtöbbet keresett szavak listáját, ezúttal a 2022 januártól...
Rémes vagy menő? Mindössze ezen két szó valamelyikével kellett véleményezni különböző hirdetési gyakorlatokat a megkérdezetteknek az augusztus végén megjelent, CM...
Komoly mérföldkövet jelent az idei nyár a streamingszolgáltatók számára: júliusban fordult elő először, hogy az amerikaiak többet nézték képernyőiken a...
Deli Norbert, a HD marketing alapítója idén februárban vette át az IAB Analitika munkacsoportjának irányítását. Ennek kapcsán beszélgettünk az eddigi...