Friss, digitális hirdetési szabályzatokat közölt az IAB Europe
Szeptember elején frissítette a két évvel ezelőtti digitális hirdetési navigátorát az IAB Europe, amelyben az európai országok hirdetésekkel kapcsolatban kidolgozott...
Szeptember elején frissítette a két évvel ezelőtti digitális hirdetési navigátorát az IAB Europe, amelyben az európai országok hirdetésekkel kapcsolatban kidolgozott...
Az IAB Europe először 2020-ban készítette el összefoglaló útmutatóját a csatlakoztatott televíziós piaci szegmensről Guide to Connected TV címmel,...
Mi folyik a TikTokon, és mi van mögötte? Kérdések és válaszok kereskedelmi szemszögből, panelbeszélgetés formájában az IAB Europe szeptember 27-i...
Felmérést készített az IAB Europe, melyből kiderül: a médiavásárlók 98%-a ért azzal egyet, hogy fontos a minőségi hirdetési környezet, 92%...
30,5 százalékos összeurópai növekedés 2020-hoz képest és ezen belül is minden piacon két számjegyű bővülés - így írhatjuk le nagyon...
Az IAB Europe legnagyobb eseménye méltó összefoglalót kapott: a szervezet blogjában minden programelemről részletesen beszámolnak: szövegben, képekkel, videókkal és letölthető...
Az IAB Europe a legnagyobb éves rendezvénye, az Interact keretében mutatta be friss adatait. A kutatás szerint az európai digitális...
A belga adatvédelmi hatóság (APD) megerősítette a cselekvési terv végrehajtásának várható ütemezését, az IAB Europe pedig visszavonta a kérelmét, amelyben...
Megállapodott a DSA-ról az Európai Tanács és az Európai Parlament, a törvény elfogadását követően legkésőbb 2024. január 1-jén lép életbe. ...
Az IAB Europe április 1-jén benyújtotta a belga adatvédelmi hatóság (DPA) számára az átláthatósági és hozzájárulási keretrendszerével (TCF) kapcsolatos cselekvési...