Adatfelelősöknek szervez klubot az IAB
Az elmúlt hónapokban minden digitális piacon érintett cég számára az adatvédelmi szabályok átalakítása jelenti az egyik legnagyobb (nem várt) feladatsort....
Az elmúlt hónapokban minden digitális piacon érintett cég számára az adatvédelmi szabályok átalakítása jelenti az egyik legnagyobb (nem várt) feladatsort....
Folytatjuk a tavalyi év végén indított tagi bemutatkozó sorozatunkat. Kérdéseinkre Csingár Zoltán, a Crimtan magyarországi country managere válaszolt. (tovább…)
Programmatic munkacsoportunk felhívására már így is sokan jelentkeztek, te se maradj le! (tovább…)
Az IAB és a PwC US a 2017 első félévére vonatkozó számokkal jelentkezett nemrégiben. (tovább…)
2017 végére lett végleges az IAB Hungary negyedéves digitális reklámbevételi adatsora (NORI), amely 24 médiatulajdonos és saleshouse tagjának bevallásása alapján...
Októberben indult újra az IAB Hirdetői Klubja, melynek már első találkozóján a kulcstémák között említették a viewability-t. A második ülésen...
Megmutatjuk a Dkt.hu októberi számait. (tovább…)
Új sorozatot indítottunk a blogon: sorra bemutatjuk tagjainkat. A Neticle után most a Natív Hirdetés Kft. kerül sorra. Kérdéseinkre Tóth...
Az IAB Médiaszekciója új vezetőt választott, miután Óhidi Zsuzsanna a lengyel Marquard ügyvezetői posztja miatti elfoglaltságokra hivatkozva lemondott. (tovább…)
A HWSW november 29-30-án rendezi meg a mobiltermék-fejlesztéssel foglalkozó HWSW mobile! konferenciát, amelyre november 27-én éjfélig lehet jelentkezni. (tovább…)