Mérési kihívások 2024-ben – Első kihívás: Cookie Consent Mode
"A digitális mérések rendkívül alulértékelt részei a cégek tevékenységének, pedig a modern online marketing alapköveit adják. Ezért alakítottuk meg 2019-ben...
"A digitális mérések rendkívül alulértékelt részei a cégek tevékenységének, pedig a modern online marketing alapköveit adják. Ezért alakítottuk meg 2019-ben...
Szeptember elsején ismét az Analitika Munkacsoport hívta képernyők elé a mérések iránt érdeklődőket egy mindenki számára ingyenes online szemináriummal. A webinárium ezúttal...
Az IAB Hungary Analitika Munkacsoportja egyórás, alapozó webináriummal készül szeptember 1-én, amelynek fókuszában a GA4 által biztosított újszerű riportok alkalmazása...
Május 24-én az IAB Hungary történetében először online szemináriumot tartottunk az Analitika Munkacsoport szervezésében. A webinárium fókusza a 2023. július...
Online marketingesek, digitális médiatermékek szerkesztői és webáruházakat üzemeltetők számára is fontos dátum közeleg: 2023. július 1-től nem lehet többé adatokat...
A mérések körül folyamatosan szűkülő lehetőségek és a Google Analytics 4-re való átállási kötelezettség miatt az idei évben minden online marketinget végző...
"Most már mindenkinek tennie kell azért, hogy legyen elég adata a marketinghatékonyság növeléséhez" – foglalta össze a cégek számára egyre...
"Sikerült egy piaci hiányt pótló összeállítást készítenünk, ami összegyűjti a digitális analitika iránt érdeklődőknek, hogy honnan tudnak az egyes alterületekről...
Miért van egyre kevesebb és pontatlanabb adatunk? Milyen iparági trendek lesznek hatással a mérésekre? Miért és hogyan kell a méréseket...