Bemutatjuk tagjainkat: Httpool
Kérdéseinkre Door-Szabó Nóra, a Httpool Magyarország kereskedelmi igazgatója válaszolt. Mivel foglalkoztok, mi az elsődleges szolgáltatásotok a magyar digitális piac számára? A Httpool,...
Kérdéseinkre Door-Szabó Nóra, a Httpool Magyarország kereskedelmi igazgatója válaszolt. Mivel foglalkoztok, mi az elsődleges szolgáltatásotok a magyar digitális piac számára? A Httpool,...
Új tagjainkat bemutató sorozatunkban ezúttal Jakab Tibort, a Screenist operatív igazgatóját kérdeztük. Mivel foglalkoztok, mi az elsődleges szolgáltatásotok a magyar digitális...
November 10-én a budapesti Spaces White House-ban tartanak meetupot a Growth Masters szakemberei. (tovább…)
Az Offerista Group új felmérése szerint azok is nyitottabbak az idei Black Friday-en vásárolni, akik eredetileg nem is tervezték. (tovább…)
A Hrenko saját fejlesztésű szoftverrel végzett kutatást a magyarországi webhelyek technológiai fejlettségéről, valamint az általuk nyújtott felhasználói élményről.
Fontos feltennünk azt a kérdést, hogy van-e realitása a papíralapú prospektusoknak a vállalatok reklám mixében, vagy lehet, hogy több problémát...
Tóth Nóra posztja a viselkedéselemzés miértjeiről és hogyanjairól. (tovább…)
Seregi-Balogh Inez posztja a webanalitika definíciójáról és folyamatáról. (tovább…)
Az IAB Hungary tagja, az Offerista Group Magyarország széleskörű kutatást végzett a népszerű akciós-újság portáljukon, a Prospecto.hu-n, amelynek 603 látogatója...
Megszületett az első szakmai elemzés a Dot Creative nemrég indult brand-safety szolgáltatása, a Syntax adatai alapján. (tovább…)