Kilábalt a válságból az európai programmatic piac
Az IAB Europe 2015 óta minden évben elkészíti az európai programmatic piacot érintő attitűdökről szóló jelentését. A júliusban az európai...
Az IAB Europe 2015 óta minden évben elkészíti az európai programmatic piacot érintő attitűdökről szóló jelentését. A júliusban az európai...
A kampányok hétszer nagyobb hatást képesek elérni, ha a márkáknak sikerül megtalálniuk az arra legfogékonyabb közönségüket. Vagyis ahhoz, hogy egy...
A brit The Trade Desk Intelligence és a YouGov piackutató cég arról készített közös felmérést, milyen hatással lehet a márkákra,...
Az IAB Europe Retail Media Munkacsoportjának szakértői a nemzeti IAB-k képviselőivel közös, több hónapos egyeztetés után 101 Guide to Retail...
Az IAB UK adott ki nemrégiben egy rövid útmutatót arról, hogyan ismerhetők fel az olyan site-ok, amelyek kizárólag a reklámbevételek...
"A digitális reklámipar egyik vezető szereplőjeként pontosan tudjuk, milyen nehéz eligazodni és helyes döntéseket hozni a fenntarthatóság és a felelős...
„The Evolution of Digital Audio Advertising Report 2023” címmel jelent meg a GroupM Nexus és az IAB Europe közös jelentése,...
Az IAB Europe 2022 őszén jelentette be, hogy új munkacsoportot alakított a retail media számára, amely lehetőséget ad a piacági...
Megjelent az IAB Europe előző évi reklámköltési adatokat listázó The AdEx Benchmark című riportjának teljes verziója, amely 29 európai piac...
Az IAB Technology Laboratory kidolgozott egy útmutatót, amely a fenntartható média legjobb gyakorlatát mutatja be az automatizált hirdetésekre vonatkozóan. Az...