A célzott hirdetések tiltása tovább mélyíti a digitális szakadékot
Új kutatással jelentkezett az IAB Europe, amely az uniós szabályozás tervezett változásainak nem kívánt káros hatásaira figyelmeztet. (tovább…)
Új kutatással jelentkezett az IAB Europe, amely az uniós szabályozás tervezett változásainak nem kívánt káros hatásaira figyelmeztet. (tovább…)
Az IAB Europe a Programmatic bizottság szakértőit kérte arra, hogy az óriási növekedés előtt álló connected TV (CTV) piacról...
Az EDIPUB, az IAB France, az IAB Europe, az Union des marques, az UDECAM, az SRI és az IAB...
Az IAB Europe a napokban jelentette meg a kontextuális hirdetésekről szóló friss útmutatóját. A téma a harmadik feles cookie-k...
Július 6-án rendezte meg a Digital Audio Day-t az IAB Europe, miután ez volt az első év, amikor a...
A májusi beharangozó után immár letölthető a teljes európai Adex 2020 kutatás. (tovább…)
Az utóbbi hetekben sorra ismerhettük meg a különböző piacok digitális reklámköltési adatait. Ezek mellett a legérdekesebb szegmensekről külön is...
Erre a kérdésre kereste a választ az Interact konferencia, amelyet az IAB Europe idén teljesen online formában rendezett meg....
Az IAB Europe az ezúttal online megrendezett Interacton mutatta be a tavalyi évre vonatkozó európai számokat. E szerint a...
Május 6-án került sor az IAB Europe idei első Virtual Programmatic Day rendezvényére, amelyre több mint 700 szakmabeli volt...