IAB UK: Küzdenek a kkv-k az egyre magasabbra kúszó energiaárak miatt
Negyvenéves csúcsra, 10,1%-ra ugrott júliusban az infláció az Egyesült Királyságban az energiaköltségek év eleje tartó emelkedése miatt. A Bank of...
Negyvenéves csúcsra, 10,1%-ra ugrott júliusban az infláció az Egyesült Királyságban az energiaköltségek év eleje tartó emelkedése miatt. A Bank of...
Szeptember elején frissítette a két évvel ezelőtti digitális hirdetési navigátorát az IAB Europe, amelyben az európai országok hirdetésekkel kapcsolatban kidolgozott...
Két izgalmas digitális szegmens tavalyi és idén várható alakulásáról közölt külön adatokat az amerikai IAB. A podcastpiac továbbra sem óriási,...
Az idei év első negyedévében 28,3 százalékkal bővült a brit reklámköltés, ami túlszárnyalja a brit Reklámszövetség (Advertising Association) és a...
Elkészült a Skai (korábban Kenshoo) 2022 második negyedévét meghatározó digitális marketingtrendek elemzéséről szóló riportja. A jelentésben az...
Az IAB Europe először 2020-ban készítette el összefoglaló útmutatóját a csatlakoztatott televíziós piaci szegmensről Guide to Connected TV címmel,...
Felmérést készített az IAB Europe, melyből kiderül: a médiavásárlók 98%-a ért azzal egyet, hogy fontos a minőségi hirdetési környezet, 92%...
30,5 százalékos összeurópai növekedés 2020-hoz képest és ezen belül is minden piacon két számjegyű bővülés - így írhatjuk le nagyon...
Az IAB Europe legnagyobb eseménye méltó összefoglalót kapott: a szervezet blogjában minden programelemről részletesen beszámolnak: szövegben, képekkel, videókkal és letölthető...
Májusban Dr. Kapi Anikó képviselte a magyar IAB-t a madridi, európai szintű Interact 2022 rendezvényen, a digitális hirdetési és marketing...