Két számjegyű növekedés az összes európai piacon
Az IAB Europe a legnagyobb éves rendezvénye, az Interact keretében mutatta be friss adatait. A kutatás szerint az európai digitális...
Az IAB Europe a legnagyobb éves rendezvénye, az Interact keretében mutatta be friss adatait. A kutatás szerint az európai digitális...
A belga adatvédelmi hatóság (APD) megerősítette a cselekvési terv végrehajtásának várható ütemezését, az IAB Europe pedig visszavonta a kérelmét, amelyben...
Nemcsak az amerikai digitális piac zárt erős évet, a brit digitális költés még gyorsabb ütemben nőtt 2021-ben. Hamarosan jönnek az...
Megállapodott a DSA-ról az Európai Tanács és az Európai Parlament, a törvény elfogadását követően legkésőbb 2024. január 1-jén lép életbe. ...
A digitális reklámköltés elérte a 189 milliárd dollárt 2021-ben, ami 35 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest - derül...
Ne felejts el regisztrálni az IAB Europe május 12-én, csütörtökön délben esedékes online rendezvényére! A Virtual Programmatic Day H1 2022 ingyenes, és bárki számára...
Az IAB Europe április 1-jén benyújtotta a belga adatvédelmi hatóság (DPA) számára az átláthatósági és hozzájárulási keretrendszerével (TCF) kapcsolatos cselekvési...
Az IAB Europe és a PubMatic közös kutatása a digitális videós hirdetési szegmens állapotának bemutatása mellett becslést is tartalmaz a...
Nem készült fel a harmadik feles cookie-k kivezetése utáni világra az iparág, figyelmeztet az amerikai IAB új jelentésében. Megjelent az IAB...
A belga adatvédelmi hatóság (DPA) határozata megállapította, hogy „az IAB Europe által kidolgozott átláthatósági és hozzájárulási keretrendszer (TCF) nem felel...