IAB Adexpect 2019 – indul az adatgyűjtés
Az IAB Hungary 2016 óta évente elkészíti a digitális reklámpiac fejlődésével, változásával kapcsolatos várakozásokat bemutató kutatást annak érdekében, hogy a...
Az IAB Hungary 2016 óta évente elkészíti a digitális reklámpiac fejlődésével, változásával kapcsolatos várakozásokat bemutató kutatást annak érdekében, hogy a...
1/1 projektünk keretében elsőként az influencer fogalmát, szerepét igyekeztünk tisztázni. A záróbeszélgetésnek helyt adó IAB Cafén teljesen egységes meghatározás természetesen...
November 12-én az influencer témával fogunk foglalkozni. (tovább…)
Az eseménnyel zárjuk az 1/1 projekt első fogalom-meghatározó kísérletét. (tovább…)
Az alábbiakban megosztjuk az MRSZ és a DIMSZ közös álláspontját a tervezett termékdíj-emeléssel kapcsolatban. (tovább…)
A rendezvényen az IAB elnökségének több tagja is előadást tart, illetve beszélgetésen, fórumon vesz részt. (tovább…)
Itt vannak a friss DKT-toplisták! (tovább…)
Barnóth Zoltánt, a GroupM Chief Digital Officerét kérdeztük a GDPR hatályba lépése nyomán kialakult helyzetről. (tovább…)
Szeptember 19-én rendezik a GDPR 2.0 konferenciát. Az IAB Hungary szakmai partnerként csatlakozott az eseményhez. (tovább…)
Sólyom Balázs elnökségi tagunk digitális transzformációval foglalkozó vitaindítója nyomán újabb válasz érkezett. Ezúttal Zaránd Miklós, a PwC Magyarország tanácsadási üzletágának...