Kivárás, hullámvasút és 4,2 százalékos növekedés: Elkészült az AdEx 2022 és az AdExpect 2023 riport
Ha március, akkor érkeznek az immár hagyományossá vált IAB AdEx- és AdExpect-adatok is, amelyeket ezúttal is egy IAB Café keretében...
Ha március, akkor érkeznek az immár hagyományossá vált IAB AdEx- és AdExpect-adatok is, amelyeket ezúttal is egy IAB Café keretében...
„Tavasszal merült fel az ötlet az IAB Hungary Digitális Videó Munkacsoportjában, hogy érdemes lenne a mozgóképes tartalomfogyasztást valamilyen módon mérni...
IAB Café keretében mutatta be az IAB Hungary a 2020-as digitális költési adatokat, valamint az idei várakozásokat. A viharfelhők még...
Barnóth Zoltánt, a GroupM Chief Digital Officerét kérdeztük a GDPR hatályba lépése nyomán kialakult helyzetről. (tovább…)
Az aktív IAB fejlesztési feladatok megnövelték az elnöki elfoglaltságot, amelyet Barnóth Zoltán nem tudott már vállalni, ezért június végi határidővel...
Március 1-jén kezdetét veszi az Evolution konferencia, és mi is ott leszünk! Alább mutatjuk, hol találkozhatsz az IAB Hungary előadóival,...
A címben foglaltakra törekszik 2017-ben Barnóth Zoltán. A tavalyi év eredményeiről és az idei év terveiről kérdeztük az IAB Hungary...
Megjelent a Marketing&Média szaklap friss top25-ös listája, amelyen a digitális piac legmeghatározóbb szakembereit veszik számba évről-évre. (tovább…)
Az Internet Hungary idei kiadásáról egy ajánlónk már megjelent, akkor Csermely Ákos főszervezővel közösen az alapokra és a külföldi előadókra...
Az IAB Hungary 2016. január 14-én évértékelő taggyűlésén elfogadta az elnökség beszámolóját az elmúlt három éves ciklusról, és megválasztotta új...