Vonja vissza!
Posztunkban változtatás nélkül közöljük a Magyar Reklámszövetség és társszövetségei, köztük az IAB Hungary, közös szakmai álláspontját a kormánynak a reklámpiacot...
Posztunkban változtatás nélkül közöljük a Magyar Reklámszövetség és társszövetségei, köztük az IAB Hungary, közös szakmai álláspontját a kormánynak a reklámpiacot...
Ajánlottunk már korábban is IAB Europe által szervezett online szemináriumot, akkor éppen viewability témában. Annak a fejtágítónak, illetve az Ad...
Az IAB április 20-án adta ki a The Changing TV Experience: Attitudes and Usage Across Multiple Screens, azaz 'A televíziónézés átalakulása:...
Elítélem azokat a szolgáltatókat, akik üzleti gyakorlatukkal korlátozzák a netsemlegesség elvét! Cöfködés helyett javaslom mindenkinek, aki a netsemlegesség mellett van, hogy kezdje...
Kedves Barátaink! Nincs két hónapja, hogy február 4-én beköszöntünk IAB Hungary bloggal. Azóta megdupláztuk az IAB Hungary Facebook-követőinek számát, utolsó posztunkat 567-en olvastátok,...
Az amerikai felnőttek már 2013-ban többet interneteztek, mint amennyit a tévét nézték, 2014-ben pedig az Egyesült Királyságban is a netezés felé billent a...
- Ha gyakorló online médiás vagy marketinges vagy, és csillogóra políroznád a tudásodat. - Ha már beleástad magad az online-ba, de jó...
Az IAB Europe legnagyobb éves rendezvénye az Interact vándorkonferencia, amit idén kilencedszer rendeznek meg, ezúttal - Párizs és Barcelona után...
Drága Barátaink! Ahogy beharangoztuk, szerdán kijött az IAB Europe láthatósági tanulmánya (Viewable Impressions White Paper). Kérem, hogy mindenki önállóan dolgozza fel, a...
Pár éve rendhagyó és mélyreható folyamatok indultak el a marketingben. A globális gazdasági válság hatására a marketing és a marketingesek...