Tag - Farkas Dániel

„Ma már mindenki láthatja: az influencer marketing nem lufi, stabil piacként növekszik töretlenül évről évre”

Hétszáz fős influencerportfólió, hatezernél is több szponzorált tartalom, rendezvények influencerekről és influencereknek, frissülő statisztikák youtuberekről; workshopok, rövidvideó-tartalomgyártás és stratégiai tanácsadás...

Digitális fenntarthatóság, alkalmazkodás, fair verseny – Kihívások és várakozások a közeli jövőre nézve piaci szakemberektől

Tavaly ősszel az IAB Hungary 15. születésnapja alkalmából indítottunk egy cikksorozatot, amelyben sokak által jól ismert szakembereket kérdeztünk arról, hogyan...

A mobilnet megugrásától az e-commerce boomig – Digitális szakemberek emlékei az elmúlt 15 évből

IPhone 3GS, Google, flash banner, vlog, Facebook, influencer, podcast, e-commerce boom, streaming boom, metaverzum, SEO, HOPPex és programmatic – címszavak,...

Mégis ki az az influencer?

1/1 projektünk keretében elsőként az influencer fogalmát, szerepét igyekeztünk tisztázni. A záróbeszélgetésnek helyt adó IAB Cafén teljesen egységes meghatározás természetesen...