A mesterséges intelligencia kihívásairól tart workshopot az EMOK
Generatív mesterséges intelligencia (MI), neurális hálózatok, algoritmizált hirdetési piac, MI-vezérelt üzleti modellek, MI-re épülő kutatási módszerek, etika és megbízhatóság -...
Generatív mesterséges intelligencia (MI), neurális hálózatok, algoritmizált hirdetési piac, MI-vezérelt üzleti modellek, MI-re épülő kutatási módszerek, etika és megbízhatóság -...
Február 3-án, pénteken tartja az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért (EMOK) szervezet az éves Kutatás- és oktatásmódszertani workshopját a...
A tinik több mint fele került már olyan helyzetbe a neten, amit zaklatásnak élt meg. Többségük szívesebben mond el dolgokat...
Online workshopot tervez október utolsó péntekére az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért (EMOK) szervezete a Z generáció médiahasználatának, fogyasztói...