Az influenszeri és a platformfelelősségről tart ingyenes online workshopot a GVH
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 2024. február 8-án 10 órától „Fogyasztóvédelmi felelősség” címmel szervez online workshopot azzal a céllal, hogy mélyebb...
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 2024. február 8-án 10 órától „Fogyasztóvédelmi felelősség” címmel szervez online workshopot azzal a céllal, hogy mélyebb...
Öt nagyobb rendezvény, három online workshop, 22 előadó és közel 700 résztvevő – röviden, számokban ez a 2023-as évünk rendezvényes...
Aki november 22-én ott volt a White House Irodaházba szervezett IAB-s szakmai délelőttön, az fontos, a podcastpiac jövőjére nézve meghatározó...
November utolsó munkanapján egy újabb szakmai délutánra hívunk titeket, amelynek fókusztémája a programmatic lesz. Az edukációs céllal szervezett workshop előadói...
Újabb workshopra hívunk titeket ezúttal az Audió Munkacsoport megbízásából, amely a podcastekben történő reklámelhelyezés témakörében kezdeményezett szakmai párbeszédet a Nemzeti...
Generatív mesterséges intelligencia (MI), neurális hálózatok, algoritmizált hirdetési piac, MI-vezérelt üzleti modellek, MI-re épülő kutatási módszerek, etika és megbízhatóság -...
"Most már mindenkinek tennie kell azért, hogy legyen elég adata a marketinghatékonyság növeléséhez" – foglalta össze a cégek számára egyre...
Hol van a TikTok helye a médiamixben? Hogyan kell ide tartalmat készíteni? Mi az a TikTok algoritmus? Hogyan és pontosan...
"Sikerült egy piaci hiányt pótló összeállítást készítenünk, ami összegyűjti a digitális analitika iránt érdeklődőknek, hogy honnan tudnak az egyes alterületekről...
Az IAB Hungary tavaly novemberben kezdeményezte az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért (EMOK) szervezettel közösen egy digitális Oktatói Klub megalakítását,...