Megjelent a 2022-es AdEx jelentés az európai piacról
Az IAB Europe tizenhetedik alkalommal készítette el az előző évi reklámköltési adatokat listázó The AdEx Benchmark című riportját, amelyet az...
Az IAB Europe tizenhetedik alkalommal készítette el az előző évi reklámköltési adatokat listázó The AdEx Benchmark című riportját, amelyet az...
Megjelent a legfrissebb AdEx Benchmark Study. Az IAB Europe és az IHS Markit közös adataiból látható: az európai digitális reklámpiac...
Az IAB Europe az Interact konferencián mutatta be az európai számokat. 2017-ben 48 milliárd eurót tett ki a digitális reklámköltés,...
Az Interact konferencián mutatta be az európai online piac számait az IAB Europe. Nem lehet panaszunk: 12,2 százalékos növekedés és...
Az IAB Europe és az IHS Markit közölt friss adatokat 2016 első félévére vonatkozóan. Eszerint az online reklámköltés 18,6 milliárd...
Mit áll, nagyon is bővül;) IAB Europe-adatok következnek. (tovább…)