Megjelent az IAB Hungary Adex 2019
A hazai digitális reklámköltések alakulását és főbb trendjeit bemutató Adex 2019 riport alapján a hirdetők 2019-ben közel 105 milliárd forintot...
A hazai digitális reklámköltések alakulását és főbb trendjeit bemutató Adex 2019 riport alapján a hirdetők 2019-ben közel 105 milliárd forintot...
Február 26-án, szerdán Appmenedzsment és marketing címmel hiánypótló és ingyenes meetupot szervez a HWSW.
Megjelent a legfrissebb AdEx Benchmark Study. Az IAB Europe és az IHS Markit közös adataiból látható: az európai digitális reklámpiac...
Továbbra is a mobil display a domináns, derül ki az IAB Europe közléséből. Lássuk a részleteket! (tovább…)
Tisztújítás előtt áll az IAB Hungary tagsága: új elnököt és részben új elnökségi tagokat választunk. Ez a változás jó apropót...
Az IAB Hungary a mai napon, az Evolution konferencia keretében jelentette be a tavalyi évre vonatkozó Adex-számokat, valamint az idei...
Mobil munkacsoportunk frissítette a magyar mobilhirdetési piac ajánlott hirdetési formátumait, és ezúttal táblagépre vonatkozó hirdetési ajánlásokat is meghatározott. (tovább…)
Az IAB Europe és az IHS Markit közölt friss adatokat 2016 első félévére vonatkozóan. Eszerint az online reklámköltés 18,6 milliárd...
Az IAB Europe és az IHS közölt mobilköltés adatokat nemrégiben. Az európai számok mellett globális kitekintést is kaptunk. (tovább…)
Mottó: Csak azt nem vállalhatjuk be, hogy képletet rakjunk össze, ami segít kiszámolni x-ből a mobil évének értékét. Minden másra...