Európa-szerte óriásit nőtt a mobilreklám-költés
Megjelent a legfrissebb AdEx Benchmark Study. Az IAB Europe és az IHS Markit közös adataiból látható: az európai digitális reklámpiac...
Megjelent a legfrissebb AdEx Benchmark Study. Az IAB Europe és az IHS Markit közös adataiból látható: az európai digitális reklámpiac...
Továbbra is a mobil display a domináns, derül ki az IAB Europe közléséből. Lássuk a részleteket! (tovább…)
Mobil munkacsoportunk frissítette a magyar mobilhirdetési piac ajánlott hirdetési formátumait, és ezúttal táblagépre vonatkozó hirdetési ajánlásokat is meghatározott. (tovább…)
Az IAB Europe és az IHS közölt mobilköltés adatokat nemrégiben. Az európai számok mellett globális kitekintést is kaptunk. (tovább…)
"Ultrahangra vered magad senkit sem érdekel. Fogadd meg a tanácsomat, húzzál innen el!" Bëlga: Zsolti, a béka 2. A hirdetők, de a...
"- Ubul, csezd meg, könyörgöm, az istenért - üvöltöttem térdre rogyva a képernyő előtt - hát mit kezdenél te a...