Kivárás, hullámvasút és 4,2 százalékos növekedés: Elkészült az AdEx 2022 és az AdExpect 2023 riport
Ha március, akkor érkeznek az immár hagyományossá vált IAB AdEx- és AdExpect-adatok is, amelyeket ezúttal is egy IAB Café keretében...
Ha március, akkor érkeznek az immár hagyományossá vált IAB AdEx- és AdExpect-adatok is, amelyeket ezúttal is egy IAB Café keretében...
Nyolcadik alkalommal végeztünk felmérést az IAB Hungary tagjai és partnerei körében a digitális reklámpiac alakulásáról és legfontosabb változásairól, amelynek eredményeit...
Az év első napjai és hetei remek lehetőséget kínálnak arra, hogy összegezzük élményeinket, és átgondoljuk az elmúlt 12 hónap legmeghatározóbb...
30,5 százalékos összeurópai növekedés 2020-hoz képest és ezen belül is minden piacon két számjegyű bővülés - így írhatjuk le nagyon...
Az IAB Europe a legnagyobb éves rendezvénye, az Interact keretében mutatta be friss adatait. A kutatás szerint az európai digitális...
Március végén mutatta be a tavalyi digitális költésre és az idei várakozásokra vonatkozó számokat az IAB Hungary. Ezúttal a makrogazdasági...
Hogyan alakult 2021-ben a digitális reklámpiac? Mi várható idén a gazdasági kihívások és az ukrán-orosz háború árnyékában? Az eseményt ezúttal online...
Március 28-án hétfőn délután egy online IAB Café keretein belül mutattuk be az IAB Hungary két legfontosabb éves jelentését: a...
Végül, de nem utolsósorban a fontos piaci adatokat publikáló Adex munkacsoport szeptember 15-i programját mutatjuk be a nyílt napunk előtt....
Július 6-án rendezte meg a Digital Audio Day-t az IAB Europe, miután ez volt az első év, amikor a digitális...