Kivárás, hullámvasút és 4,2 százalékos növekedés: Elkészült az AdEx 2022 és az AdExpect 2023 riport
Ha március, akkor érkeznek az immár hagyományossá vált IAB AdEx- és AdExpect-adatok is, amelyeket ezúttal is egy IAB Café keretében...
Ha március, akkor érkeznek az immár hagyományossá vált IAB AdEx- és AdExpect-adatok is, amelyeket ezúttal is egy IAB Café keretében...
A Dentsu előrejelzése után a Zenith, a Magna és a GroupM decemberi becsléseiből szemezgetünk. (tovább…)
Január 14-én mutatta be idei első előrejelzését Daniel Knapp, az IAB Europe vezető közgazdásza. (tovább…)
Az IAB közzétette az elmúlt évre és az idei első negyedévre vonatkozó számokat, emellett a koronavírus hirdetéspiaci árakra gyakorolt hatását...
A hazai digitális reklámköltések alakulását és főbb trendjeit bemutató Adex 2019 riport alapján a hirdetők 2019-ben közel 105 milliárd forintot...
2018-ban 107,5 milliárd dollárt tett ki az amerikai digitális piac, ami 22 százalékos bővülést jelent az előző évhez képest, derül...
Az IAB számai alapján 88 milliárd dollárt tett ki az amerikai digitális reklámköltés 2017-ben, és a mobil már a bevételek...
Az IAB Europe az Interact konferencián mutatta be az európai számokat. 2017-ben 48 milliárd eurót tett ki a digitális reklámköltés,...
Az Interact konferencián mutatta be az európai online piac számait az IAB Europe. Nem lehet panaszunk: 12,2 százalékos növekedés és...
Posztunkban változtatás nélkül közöljük a Magyar Reklámszövetség és társszövetségei, köztük az IAB Hungary, közös szakmai álláspontját a kormánynak a reklámpiacot...