Ilyen a hazai programmatic piac
Az IAB Hungary megbízásából az FMG R&D első alkalommal térképezte fel, mit gondolnak a hazai programmatic piac fejlődéséről a hirdetők,...
Az IAB Hungary megbízásából az FMG R&D első alkalommal térképezte fel, mit gondolnak a hazai programmatic piac fejlődéséről a hirdetők,...
Nagy örömünkre óriási érdeklődést mutattatok novemberi IAB Thematics kurzusunkkal kapcsolatban, így kitehetjük a Megtelt táblát! (tovább…)
Kevés nagyobb érdeklődést kiváltó területe van jelenleg a digitális piacnak, mint a programmatic. Az IAB Hungary egy napos képzése keretében...
Nyolc pályázat érkezett nagy örömünkre az első projektpályázatunkra. Ezek közül hat mutatkozik be prezentációval. Végigkövetjük az eseményeket, maradjatok velünk! (tovább…)
A konferenciaszezon folytatódik, ugyanakkor a legnagyobb hazai digitális konferencián már túl vagyunk. Az Internet Hungary előtti beharangozó után most lássuk,...
Szeptember elején hirdettük meg első alkalommal a pályázatot IAB tagvállalatoknál dolgozó kollégák számára, amelyre a piac egészének fejlesztésére is alkalmas...
"Akik szeretik, nem igazán engedik, hogy önmaga legyen. Akik meg nem szeretik, azok vagy nem ismerik, vagy nem hisznek a...
Ez a célja annak a kutatásnak, amelyet az IAB Hungary és az FMG R&D közösen indított. (tovább…)
Az Internet Hungary idei kiadásáról egy ajánlónk már megjelent, akkor Csermely Ákos főszervezővel közösen az alapokra és a külföldi előadókra...
Mottó: Csak azt nem vállalhatjuk be, hogy képletet rakjunk össze, ami segít kiszámolni x-ből a mobil évének értékét. Minden másra...