Hat trend 2021-re
Az IAB UK egy webinar keretében kereste, mi várható idén. A FOMO-t például felváltja a JOMO és a FOGO. (tovább…)
Az IAB UK egy webinar keretében kereste, mi várható idén. A FOMO-t például felváltja a JOMO és a FOGO. (tovább…)
Az amerikai hirdetőket tömörítő és így a világ marketinges irányait is elég jól tükröző ANA 2014 óta minden évben megkérdezi...
A világ hirdetőit tömörítő WFA gyűjtötte össze, milyen főbb témák lesznek jelen idén a hirdetők életében. (tovább…)
Az AIB Europe, a digitális reklám ökoszisztéma vezető európai ipari szövetsége ma megjelentette a Digital Transformation Playbook első kiadását.
Adattárunkban aktuálizáltuk az európai és országonkénti reklámköltés, GDP, infláció, konjunktúra és munkanélküliség mutatóit. Új táblazatként bekerültek a böngészők, operációs rendszerek...