Nem bombázzák online a gyerekeket egészségtelen ételek reklámjaival
A WFA globális kutatása szerint nem igaz, hogy a gyerekek lépten-nyomon HFSS élelmiszerek reklámjaiba botlanának az online térben. A világ hirdetőit...
A WFA globális kutatása szerint nem igaz, hogy a gyerekek lépten-nyomon HFSS élelmiszerek reklámjaiba botlanának az online térben. A világ hirdetőit...
A túlspecializáció, a rossz képzés és a tehetséggondozás hiánya a legfőbb okai az elmúlt években egyre nagyobb méreteket öltő szakemberhiánynak,...
A házon belüli ügynökségek szűk háromnegyede (74%) az utóbbi öt évben jött létre, nem kis részben a digitális fejlődésnek köszönhetően,...
A hirdetőket tömörítő globális szervezet, a WFA (Hirdetők Világszövetsége) szerint a 2016-os 16% után idén már 41%-ot tesz ki a...
A világ hirdetőit tömörítő WFA gyűjtötte össze, milyen főbb témák lesznek jelen idén a hirdetők életében. (tovább…)
Globális kezdeményezés indult a World Federation of Advertisers (WFA) vezetésével, a legnagyobb márkatulajdonosok összefogásával. (tovább…)
Ha a digitális inventory és a márkamegjelenések minőségéről van szó, akkor a viewability az egyik legfontosabb kérdés. Ám a téma...
Fontos kutatás készült nemrégiben Value of Advertising címmel. Az európai fókuszú felmérés ismét aláhúzza: a reklám hasznos, mert hozzájárul a...