Már lehet nevezni a 2018-as Lollipopra

A Kreatív által indított Lollipop hagyományosan a kreatív btl-eszközöket és a kapcsolódó kommunikációs megoldásokat versenyezteti, illetve díjazza. Az idei nevezési határidő október 12. A pályázatokat az első, online fordulóban ügyféloldali marketingkommunikációs szakemberek, a második körben pedig szakmai szövetségek (MAKSZ, DiMSZ), és a Kreatív 3-3 delegáltjai értékelik. Olvass tovább!  

Tovább

Programmatic: lengyel startup indult a magyar piacon

Magyarországon is megkezdte működését az egyedi targetálási lehetőségeket kínáló Selectivv Mobile, amelynek technológiája globális használatra is alkalmas. A vállalat Lengyelország mellett Ukrajnában, Romániában, Oroszországban, Törökországban és immár Magyarországon is jelen van. A Selectivv adatbázisa több mint 80 millió mobilkészülék adatait ismeri. Magyarországon már most 3,5 millió készüléket „lát”. Olvass tovább!

Tovább

Internet Hungary Awards: három új pályázat indul

Az Internet Hungary szervezői keresik a legjobb ügyfélszolgálatot, a legjobb közösségimédia-kampányt, továbbá hatszavas történetek írására is pályázatot írtak ki. Mindhárom versenyre szeptember elejéig lehet jelentkezni. Eredményhirdetés a siófoki rendezvényen, szeptember 25-én. Olvass tovább!

Tovább

Álmodnak-e az robotok elektronikus bárányokkal?

A mesterséges intelligencia nem a jövő, hanem már a jelen. Tudta, hogy robotok gyártják már a hamis híreket is? Ugyanakkor készségesen segítenek az orvosoknak a pontos diagnosztika kialakításában, írnak és szerkesztenek cikkeket, de már jósolni is tudnak. A Magyar Információbrókerek Egyesületének (MIBE) MI-konferenciáján jártunk. Olvass tovább!

Tovább

Lejátssza a Magyar Telekom az NMHH-val

A szükséges biztonsági intézkedések megtételéig megtiltja a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) a telefonegyenleg feltöltését sms-üzenettel, mivel jelenlegi formájában az visszaélésre és a csalásra ad lehetőséget – számolt be az MTI még kedden. A Magyar Telekom a távirati irodával még aznap közölte, hogy fellebbezést nyújtott be az NMHH határozata ellen. Olvass tovább!

Tovább

Különadót vetettek ki a Facebookra

Az internetben az egyik legjobb dolog, hogy népszerűtlen véleményeket lehet rajta keresztül beleüvölteni az éterbe. Ám vannak olyan pontjai a világnak, ahol ez a kiváltság igen csak veszélyes lehet. Olvass tovább!

Tovább

Duplájára nőtt az európai digitális reklámpiac

Az IAB Europe az Interact konferencián mutatta be az európai számokat. 2017-ben 48 milliárd eurót tett ki a digitális reklámköltés, ami az előző évhez képest 13,2 százalékos növekedést jelent. A legfontosabb hajtóerő a social, a mobil és a videó voltak. Olvass tovább!

Tovább

A magyar online kereskedelem túllépett a lélektani határon

545 milliárd forint: ennyi volt 2017-ben a magyar online kiskereskedelem nettó forgalma. Ezzel először szárnyalta túl az 500 milliárd forintos lélektani határt. 10 év alatt, 46 milliárd forintról 545 milliárd forintra, több mint tízszeresére nőtt a hazai internetes kiskereskedelem. Május 31-el bezárólag a webáruházak is közzétették éves beszámolójukat a 2017. évről. Az eNET immár hagyományosan…

Tovább

IAB Europe Press Release: Latest IAB Europe research highlights disparity between vision and reality in measurement of digital brand advertising campaigns

Brussels, 6 June 2018 – IAB Europe’s latest Digital Brand Advertising and Measurement Report demonstrates that advertisers, agencies, and publishers appreciate the need to align digital advertising measurement with growing trends and industry demands; including rising cross-media consumption and ad quality concerns. But, when it comes to accurately assessing the impact ads make, there is still a gap between…

Tovább

Új elnökségi tagot választott az MRSZ

A Magyar Reklámszövetség május 24-én tartott Közgyűlésén a megbízói szektorban megüresedett helyre a tagság elnökségi tagnak választotta meg Mérő Ádámot a Coca-Cola Magyarország Kft. képviseletében – tudatta a szövetség a Kreatívval. Olvass tovább!

Tovább