Crossmedia definíció az IAB-tól
Az 1/1 projekt második témája a crossmedia kampány volt. Ezzel kapcsolatban adott ki az IAB Hungary egy definíciós javaslatot. (tovább…)
Az 1/1 projekt második témája a crossmedia kampány volt. Ezzel kapcsolatban adott ki az IAB Hungary egy definíciós javaslatot. (tovább…)
Elkészült a második 1/1 vizsgálatunk összefoglaló elemzése. A feladat a crossmedia kampány kereteinek meghatározása volt, amit 38 szakember adott meg...
2019 első negyedévében indul az Iab.hu weboldalon az új szolgáltatás, amely a tagokat és a szolgáltatásaik iránt érdeklődő cégeket egyaránt...
Több mint nyolcvan kérdőív kitöltő és egy jól sikerült szakmai beszélgetés után összeállt az IAB Hungary első összefoglalója az 1/1...
1/1 projektünk keretében gyakran használt szakkifejezések valós, közös tartalmát keressük. Ezúttal a crossmedia kampány fogalmán igyekszünk fogást találni. Ehhez kapcsolódóan...
Az IAB 1/1 projektjének keretein belül szöveges válaszokat, definíciós javaslatokat elemzünk és összegzünk, ami nem lenne könnyű feladat segítség nélkül....
A HR kiemelten fontos, ám egyre nehezebb terület a digitális reklámpiacon. Ezért nyitott az IAB ebbe az irányba. Az első...
Első alkalommal az "influencer" fogalmát jártuk körbe, és több mint nyolcvanan töltötték ki a kérdőívet, majd a közönség aktív részvétele...
1/1 projektünk keretében elsőként az influencer fogalmát, szerepét igyekeztünk tisztázni. A záróbeszélgetésnek helyt adó IAB Cafén teljesen egységes meghatározás természetesen...
November 12-én az influencer témával fogunk foglalkozni. (tovább…)