Kampány archíválás
Az Adserverek kezelése során alkalmazott egyszerűsítő megoldás a kampányok áttekinthetősége érdekében. (tovább…)
Az IAB Hungary szakmai szótára, a digitális hirdetések és a digitális marketing szakkifejezésének szócikkeivel.
Az Adserverek kezelése során alkalmazott egyszerűsítő megoldás a kampányok áttekinthetősége érdekében. (tovább…)
A display hálózatban történő hirdetéskor az egyik célzási lehetőség. (tovább…)
A Google Ads azt számolja egy kattintásnak, ha valaki rákattint a hirdetésre. Szöveges hirdetés esetén a kék címsorra vagy telefonszámára,...
A tematikus targetáláshoz hasonló célzó eljárás. (tovább…)
Hirdetési típus. (tovább…)
Google saját és partnerek által üzemeltetett keresőfelületeinek összessége. (tovább…)
A keresőkkel kapcsolatos tevékenységek összefoglaló jelölése. (tovább…)
Médiamérési eszköz. (tovább…)
Adott piaci kategórián belül a versenytárs márka, kategória, termék vagy szolgáltatás kizárásának vállalása egy adott márkával zajló együttműködés időszakában vagy...
Médiatudományi alapfogalom, azokat a személyiségeket jelölik ezzel a meghatározással, akik több csatornát tudatosan egyszerre alkalmaznak. (tovább…)
A felhasználó aktivitása, amelyet a hirdető vár a kommunikáció hatására. (tovább…)
A munkamenetenkénti konverziók átlagos aránya, százalékban kifejezve. (tovább…)
Egy konverzióra jutó költség. (tovább…)
A social médiában követőnek (follower vagy subscriber) hívjuk, amikor valaki az adott accountra feliratkozva követi a publikált tartalmakat, adott esetben...
Kulcsmutató. (tovább…)
A reklámok megjelenési formája, "ahogy látszik". (tovább…)
A tartalomgyártók egy speciális csoportja. (tovább…)
A hirdetési rendszerekben alkalmazott szűrések alapja. (tovább…)
A keresést és a keresés alapú hirdetést összekapcsoló kifejezések. (tovább…)
A keresőmarketingben alkalmazott eszközök sokfélesége. (tovább…)