Kampány archíválás
Az Adserverek kezelése során alkalmazott egyszerűsítő megoldás a kampányok áttekinthetősége érdekében. (tovább…)
Az IAB Hungary szakmai szótára, a digitális hirdetések és a digitális marketing szakkifejezésének szócikkeivel.
Az Adserverek kezelése során alkalmazott egyszerűsítő megoldás a kampányok áttekinthetősége érdekében. (tovább…)
A display hálózatban történő hirdetéskor az egyik célzási lehetőség. (tovább…)
A Google Ads azt számolja egy kattintásnak, ha valaki rákattint a hirdetésre. Szöveges hirdetés esetén a kék címsorra vagy telefonszámára,...
A tematikus targetáláshoz hasonló célzó eljárás. (tovább…)
Hirdetési típus. (tovább…)
Google saját és partnerek által üzemeltetett keresőfelületeinek összessége. (tovább…)
A keresőkkel kapcsolatos tevékenységek összefoglaló jelölése. (tovább…)
Médiamérési eszköz. (tovább…)
Kifejezett elköteleződés az influencer részéről, hogy egy meghatározott ideig, vagy együttműködés során kizárólag az adott márkával, megbízóval működik együtt. (tovább…)
Médiatudományi alapfogalom, azokat a személyiségeket jelölik ezzel a meghatározással, akik több csatornát tudatosan egyszerre alkalmaznak. (tovább…)
A felhasználó aktivitása, amelyet a hirdető vár a kommunikáció hatására. (tovább…)
A munkamenetenkénti konverziók átlagos aránya, százalékban kifejezve. (tovább…)
Egy konverzióra jutó költség. (tovább…)
A social médiában követőnek/feliratkozónak hívjuk, amikor valaki az adott accountra feliratkozott. (tovább…)
Kulcsmutató. (tovább…)
A reklámok megjelenési formája, "ahogy látszik". (tovább…)
A hirdetési rendszerekben alkalmazott szűrések alapja. (tovább…)
A keresést és a keresés alapú hirdetést összekapcsoló kifejezések. (tovább…)
A keresőmarketingben alkalmazott eszközök sokfélesége. (tovább…)