Mennyire eredményes cégeteken belül a marketingtevékenység? Valóban jól működik? – teszi fel az egyre nehezebbé váló mérés kapcsán költőiként értelmezhető kérdést a Wpromote legfrissebb digitális kiadványának szerkesztője, majd hozzáteszi, a válasznak bár egyértelműnek kellene lennie, mégis ma attól függ, hogy kinek mennyire fejlett a jelenlegi mérési stratégiája.
A Wpromote amerikai marketingügynökség szakértői egy harmincoldalas kiadványban részletezik, hogyan léphet egy cég a mérési fejlettség következő szintjére, vagyis hogyan válthatja valóra adatálmait egy olyan jövőbiztos analitikai keretrendszerrel, amely a teljes marketingtölcséren keresztül az összes csatornát integrálja, és közben a felhasználói adatvédelmet is biztosítja. Mindezt pedig egymondatos üzenetben összegzik a white paper legvégén: Itt az ideje szintet lépni, ahogy Mario és Luigi tette!
Mérési beállításokról egy-, többcsatornás és teljes tölcsérre szabott megoldások kapcsán, és a data clean room technológiában rejlő lehetőségekről bővebben a Wpromote kiadványában olvashattok, amelyet teljes egészében a weboldalukról tölthettek le, IAB-tagjaink pedig a Dokumentumtárban lapozgathatják.
Illusztráció: Pii89 / YouTube Super Mario Bros (1985) screenshot
Találkozzunk május május 18-án a Podcast Insight Hungary 2023 IAB Cafénkon, ahol a hazai podcast-piacról szóló legújabb kutatást mutatjuk be és beszéljük át a piac szakértőivel az Irányi Palotában. A rendezvényre 25 000 Ft+áfa összegért kínálunk jegyeket!
Kapcsolódó:
- Hogy álltok a mérésekkel, mivel elemeztek, részt vennétek GA4-es képzésen? Analitika kérdőív 2023.
- Deli Norbert: Vége az adatgazdag évtizednek, foglalkozzunk komolyabban az analitikával!
- A digitális analitikáról tanulnál? Itt egy lista a képzési lehetőségekről
- Digitális Analitika 2023: Mi vár ránk az idei évben?