Wpromote: Itt az idő a mérésben is szintet lépni!

Megosztás

Mennyire eredményes cégeteken belül a marketingtevékenység? Valóban jól működik? – teszi fel az egyre nehezebbé váló mérés kapcsán költőiként értelmezhető kérdést a Wpromote legfrissebb digitális kiadványának szerkesztője, majd hozzáteszi, a válasznak bár egyértelműnek kellene lennie, mégis ma attól függ, hogy kinek mennyire fejlett a jelenlegi mérési stratégiája.

A Wpromote amerikai marketingügynökség szakértői egy harmincoldalas kiadványban részletezik, hogyan léphet egy cég a mérési fejlettség következő szintjére, vagyis hogyan válthatja valóra adatálmait egy olyan jövőbiztos analitikai keretrendszerrel, amely a teljes marketingtölcséren keresztül az összes csatornát integrálja, és közben a felhasználói adatvédelmet is biztosítja. Mindezt pedig egymondatos üzenetben összegzik a white paper legvégén: Itt az ideje szintet lépni, ahogy Mario és Luigi tette!

Mérési beállításokról egy-, többcsatornás és teljes tölcsérre szabott megoldások kapcsán, és a data clean room technológiában rejlő lehetőségekről bővebben a Wpromote kiadványában olvashattok, amelyet teljes egészében a weboldalukról tölthettek le, IAB-tagjaink pedig a Dokumentumtárban lapozgathatják.

Illusztráció: Pii89 / YouTube Super Mario Bros (1985) screenshot

Kapcsolódó: