Nagy változások zajlanak a videós kultúrában
A YouTube megjelentette 2023-as Culture & Trends jelentését, amelynek alapját az Ipsos által, 14 országban végzett felmérés adja – ebben többek...
A YouTube megjelentette 2023-as Culture & Trends jelentését, amelynek alapját az Ipsos által, 14 országban végzett felmérés adja – ebben többek...
„Tavasszal merült fel az ötlet az IAB Hungary Digitális Videó Munkacsoportjában, hogy érdemes lenne a mozgóképes tartalomfogyasztást valamilyen módon mérni...
Bár a mai világ a (túl) sokféle opcióról és a rövid, könnyen fogyasztható tartalmakról szól, úgy tűnik, a hosszabb videós...
Vajon mitől függ, hogy egy adott pillanatban a tévézés, a YouTube-ozás vagy épp a Netflix mellett döntünk? Tényleg veszélyeztetik a...
A hétvégén néhány Reddit és a Twitter felhasználó arról posztolt, hogy a YouTube arra kérte őket, váltsanak prémium előfizetésre ahhoz,...
Ha fiatalok, akkor pörgés – gondolhatnánk. A Think with Google oldalon megjelent friss írás szerint nem egészen így van, legalábbis...
Július végén külön aloldalt nyitott a feltöltött podcastoknak a YouTube, amely ugyan még csak kezdetleges, kiforratlan formában élesedett, az Apple...
Az egyre nagyobb versenyt diktáló amerikai piac arra készteti a streaming szolgáltatókat, hogy újabb és újabb utakat keressenek az előfizetők...
Az IAB Legjobb Szakdolgozat A Digitális Marketingről versenyének különdíjasával, Buzás Jankával beszélgettünk.
Kérdéseinkre Sebestény-Gallasz Enikő, a WM Music Distribution ügyvezető igazgatója válaszolt. (tovább…)