7,7 százalékkal nőtt a reklámpiac
A Magyar Reklámszövetség társzövetségeivel - IAB Hungary, MRSZ-OOH, MEME, MLE, DIMSZ, RAME, HEROE - közösen ismét az Evolution konferencián mutatta...
A Magyar Reklámszövetség társzövetségeivel - IAB Hungary, MRSZ-OOH, MEME, MLE, DIMSZ, RAME, HEROE - közösen ismét az Evolution konferencián mutatta...
Fontos kutatás készült nemrégiben Value of Advertising címmel. Az európai fókuszú felmérés ismét aláhúzza: a reklám hasznos, mert hozzájárul a...
2015 mérföldkő volt a magyarországi internetes média és reklám történetében. Elérkezett az, amire már a 2014-es reklámköltési adatok ismertetésekor is sokan számítottak:...
Március 5-én jelent meg a Családi Otthonteremtési Támogatás (CSOK) hirdetéseivel kapcsolatos kormányrendelet, amit azonnal szakmai kritikával illetett a Magyar Reklámszövetség. Az...
Posztunkban változtatás nélkül közöljük a Magyar Reklámszövetség és társszövetségei, köztük az IAB Hungary, közös szakmai álláspontját a kormánynak a reklámpiacot...