A hirdetők is jól járnak, ha együtt hallgatjuk a Spotify-t
A Magna Media Trials divíziója és a Spotify közösen vizsgáltak egy eddig kevésbé feltárt fogyasztói viselkedést: a digitálisaudio-tartalmak közös hallgatását...
A Magna Media Trials divíziója és a Spotify közösen vizsgáltak egy eddig kevésbé feltárt fogyasztói viselkedést: a digitálisaudio-tartalmak közös hallgatását...
A hazai piacot reprezentatív módon elsőként az IAB Audio Munkacsoportjának megbízásából az NRC piackutató mérte fel 2021-ben. Ebből a kutatásból...
„… és minden követ megmozgatunk, hogy ebben segítsük az Adex munkacsoport munkáját. Ha pedig ehhez a tervezett kutatási anyagunk is...
Május 11-én tartják New Yorkban a világ legnagyobbként emlegetett, podcast témára épített eseményét, amelyet minden évben az amerikai IAB a...
Két izgalmas digitális szegmens tavalyi és idén várható alakulásáról közölt külön adatokat az amerikai IAB. A podcastpiac továbbra sem óriási,...
Július végén külön aloldalt nyitott a feltöltött podcastoknak a YouTube, amely ugyan még csak kezdetleges, kiforratlan formában élesedett, az Apple...
Két év online közvetítés után a Digital Upfronts idén októberben ismét teret ad a személyes találkozásoknak, és három hetet is...
Libor Anita (Madaz Podcast, az IAB Audio munkacsoportjának tagja) összefoglalója a 2022 áprilisának elején tartott IAB Cafe-ról. (tovább…)
Szakmai reggeli marketingeseknek és médiatervezőknek az IAB Hungary Audio munkacsoportjának szervezésében a digitális audió médiapiac aktuális kérdéseiről. Részvétel Az esemény az IAB...
Az IAB Hungary november végén “IAB Café – Fókuszban a podcast” címmel tartott online eseményt. Az elhangzottakat Libor Anita (Madaz...