Virtual Programmatic Day: a bizalom és a sztenderdizáció hajtja a piacot
2020-ban egy téli kiadást is rendezett az IAB Europe a Virtual Programmatic Day-ből, ahol mások mellett a BBC, a CNN,...
2020-ban egy téli kiadást is rendezett az IAB Europe a Virtual Programmatic Day-ből, ahol mások mellett a BBC, a CNN,...
A HOPPex friss infografikája szerint a tavaszi visszaesés után Q3-ban magához tért a piac. A programmatic piacot azonnal érintette a válság,...
Az IAB Europe nemcsak a 2019-es piacméretről, hanem a programmatic piacot érintő attitűdökről is készített kutatást. Eszerint a növekedés egyik...
A hirdetőket tömörítő globális szervezet, a WFA (Hirdetők Világszövetsége) szerint a 2016-os 16% után idén már 41%-ot tesz ki a...
Az IAB hat európai piac mellett az Egyesült Államokat és latin-amerikai országokat is felmért, emellett ázsiai adatok is kerültek a...
Tagcégünk a Hoppex ügyvezetője, Ihász Ingrid egy közel egy órás videóban foglalja össze a Digitalhungary oldalán.
Elérhető az IAB Europe éves iparági benchmark kérdőíve programmatic témában, amit június 26-ig az ökoszisztéma bármely szereplője megválaszolhat. (tovább…)
Az IAB Europe április 28-án rendezte meg a Virtual Programmatic Day-t több mint 1500 fős hallgatóság számára.
A hazai digitális reklámköltések alakulását és főbb trendjeit bemutató Adex 2019 riport alapján a hirdetők 2019-ben közel 105 milliárd forintot...
A magyar adatpiaci jó gyakorlatokat összegző Adat Position Papert adott ki az IAB Hungary, melyet a szakmai szervezet Adat Munkacsoportja...