Megvan a Programmatic munkacsoport új vezetője
Ő pedig Kassai Péter, aki a programmatic területről más szakmai irányba továbblépő Vándor Attilát váltja az IAB Hungary egyik legaktívabb...
Ő pedig Kassai Péter, aki a programmatic területről más szakmai irányba továbblépő Vándor Attilát váltja az IAB Hungary egyik legaktívabb...
Tisztújítás előtt áll az IAB Hungary tagsága: új elnököt és részben új elnökségi tagokat választunk. Ez a változás jó apropót...
Vándor Attila, a Programmatic munkacsoport eddigi vezetője munkahelyet és ezzel szakmai fókuszt vált. Attila munkájának most nem lesz része a...
Újabb IAB Thematics képzést szervezünk. A téma ismét a programmatic, ezt az alkalmat azonban kifejezetten ügyféloldali szakembereknek ajánljuk. (tovább…)
Az IAB Hungary Programmatic munkacsoportja elkészíti a PiacTÉR-KÉP-et, amelyet aztán rendszeresen frissítenek is. Alább elmondjuk, mi ez, és miért lesz...
Az IAB angol nyelvű kalkulátort készített, amely a programmatic kampányok transzparenciáját növeli, és hasznos segédletet jelent e téren hirdetőknek és...
Az IAB Hungary a mai napon, az Evolution konferencia keretében jelentette be a tavalyi évre vonatkozó Adex-számokat, valamint az idei...
Nem jelent még meg hasonló edukációs anyag itthon, így az IAB Programmatic munkacsoportja által készített dokumentum minden túlzás nélkül hiánypótló. ...
Novemberben első alkalommal hirdetett tematikus képzést az IAB Hungary. A téma a programmatic volt, és a helyek villámgyorsan beteltek. Mint...
Az IAB Hungary megbízásából az FMG R&D első alkalommal térképezte fel, mit gondolnak a hazai programmatic piac fejlődéséről a hirdetők,...