DMEXCO: programmatic és hirdetési kerekasztal
A szeptember közepén esedékes kölni DMEXCO konferencián az IAB Europe programmatic témában, a Coalition for Better Ads (CBA) pedig...
A szeptember közepén esedékes kölni DMEXCO konferencián az IAB Europe programmatic témában, a Coalition for Better Ads (CBA) pedig...
Az Adverticumnál az elmúlt évben egyre növekvő figyelem övezi a Coalition for Better Ads folyamatot, részt vállalnak az IAB EU...
Az IAB Hungary a mai napon, az Evolution konferencia keretében jelentette be a tavalyi évre vonatkozó Adex-számokat, valamint az idei...
Adblockolnak? Instagramoznak? Akarnak a médiában dolgozni? Milyen eszközön fogyasztanak digitális tartalmat? Totálisan nem reprezentatív körkérdéseket intéztünk szakirányos Corvinus hallgatókhoz tartalompiaci...
Szutor Ferenc elnökségi tagunk posztja digitális védelmi pénzről, elhatárolódásról és minden másról, ami a reklámblokkolás körül mostanában történik. (tovább…)
A reklámblokkolás jelenleg az egyik legjelentősebb kihívás a digitális kommunikációs piac számára. A jelenség vizsgálatára, megértésére munkacsoport is alakult az...
"A cikk nyilván arra fog kifutni, hogy könnybe lábadt kiscica szemekkel kérünk és 35 kilóra fogyott, éhező Prohardver szerkesztők rémképével...
"A reklámblokkolók akadályozzák a website-okat abban, hogy minden olyan pixelt megjelenítsenek, ami a site részét képezi. Kell, hogy legyen valami...
A hirdetésblokkolók böngészőkhöz installálható kiegészítők, amik - ahogy a nevük is mutatja - arra szolgálnak, hogy az internetezőket tartalomfogyasztás közben...