Programmatic képzés: BETELT
Nagy örömünkre óriási érdeklődést mutattatok novemberi IAB Thematics kurzusunkkal kapcsolatban, így kitehetjük a Megtelt táblát! (tovább…)
Nagy örömünkre óriási érdeklődést mutattatok novemberi IAB Thematics kurzusunkkal kapcsolatban, így kitehetjük a Megtelt táblát! (tovább…)
Kevés nagyobb érdeklődést kiváltó területe van jelenleg a digitális piacnak, mint a programmatic. Az IAB Hungary egy napos képzése keretében...
Mit áll, nagyon is bővül;) IAB Europe-adatok következnek. (tovább…)
Ez a célja annak a kutatásnak, amelyet az IAB Hungary és az FMG R&D közösen indított. (tovább…)
2015 ijesztő évként vonul be a digitális média történelemkönyvébe. Akárhogy is csűrjük-csavarjuk, a nagyság átka és hasonlók, az egyre dominánsabb...
“Humans, not Robots, are responsible agents. Robots should be designed and operated as far as practicable to comply with existing...
Korábbi posztomban adtam már egy kis ízelítőt a június 11-12-én Bukarestben megrendezett, szerintem igen jól sikerült ICEEfest digitális média és reklámfesztiválról....
Az IAB Europe felhívja a hirdetők, médiaügynökségek és kiadók képviselőit, azaz Benneteket, hogy vegyetek részt a szervezet Programmatic Advertising kutatásában, és...
Drága Barátaink! Ahogy beharangoztuk, szerdán kijött az IAB Europe láthatósági tanulmánya (Viewable Impressions White Paper). Kérem, hogy mindenki önállóan dolgozza fel, a...
Pár éve rendhagyó és mélyreható folyamatok indultak el a marketingben. A globális gazdasági válság hatására a marketing és a marketingesek...