DMEXCO: programmatic és hirdetési kerekasztal
A szeptember közepén esedékes kölni DMEXCO konferencián az IAB Europe programmatic témában, a Coalition for Better Ads (CBA) pedig...
A szeptember közepén esedékes kölni DMEXCO konferencián az IAB Europe programmatic témában, a Coalition for Better Ads (CBA) pedig...
Még lehet jelentkezni előadónak az IAB Europe november 19-én esedékes Virtual Programmatic Day H2 rendezvényére. (tovább…)
A HOPPex idén is megrendezi – már hagyományosnak mondható – eseményeit, a Seller és Buyer Day-eket a Centrál Médiában -...
November második felében zajlott az IAB Europe programmatic témájú eseményének friss kiadása. Most elérhetővé tették a webinar hanganyagát és az...
Laza, kötetlen eseménynek szántuk, és ilyen is lett, de persze a beszélgetések a programmatic körül forogtak. Alább a rövid beszámoló...
Tagi esemény lesz, a formátum pedig piknik:) (tovább…)
Tavaly novemberben már volt ilyen alkalom, idén kettőt terveznek. (tovább…)
Programmatic munkacsoportunk felhívására már így is sokan jelentkeztek, te se maradj le! (tovább…)
De a programmatic piac egésze is óriásit bővült tavaly. Az IAB Europe az IHS Markit kutatócéggel együttműködésben a dmexco-n mutatta...
Júliustól Kassai Péter irányítja az IAB Hungary egyik legaktívabb munkacsoportját. A programmatic piacról és a Programmatic munkacsoport terveiről kérdeztük. (tovább…)