“Jó sztorik, amik egyébként reklámok” – IAB Cafét tartottunk a videós hirdetésekről
Február 8-án a videós hirdetések köré épülő IAB Cafét tartottunk az Irányi Palota tükrös báltermében, ahol az Év videós hirdetése...
Február 8-án a videós hirdetések köré épülő IAB Cafét tartottunk az Irányi Palota tükrös báltermében, ahol az Év videós hirdetése...
Február nyolcadikán délelőtt az Irányi Palota báltermében adtuk át az IAB Hungary Digitális videó Munkacsoportja által meghirdetett Év videós hirdetése...
A gyorsan változó, folyamatosan fejlődő médiatérben megjelenő tartalmak mennyiségi növekedése arra készteti a marketingeseket, hogy még nagyobb hangsúlyt fektessenek a...
Amíg néhány évtizeddel ezelőtt a közös tévénézésnek valódi összetartó ereje volt és a családok sokszor még tényleg azért gyűltek össze...
Tavaly ősszel az IAB Hungary 15. születésnapja alkalmából indítottunk egy cikksorozatot, amelyben sokak által jól ismert szakembereket kérdeztünk arról, hogyan...
A 2022 októberében az Európai Unió digitális stratégiájának részeként elfogadott digitális szolgáltatásokról szóló rendelet (DSA, Digital Services Act) fő célja, hogy...
A retail media digitális hirdetési költései Európában 2027-re várhatóan elérik a 25 milliárd eurót, a Skai tavaly májusi előrejelzése szerint...
IPhone 3GS, Google, flash banner, vlog, Facebook, influencer, podcast, e-commerce boom, streaming boom, metaverzum, SEO, HOPPex és programmatic – címszavak,...
A digitális piac elmúlt 15 évére visszatekintő cikksorozatunkban Bognár Fruzsinát a Havas Digital Activation Expert munkatársát kérdeztük trendekről, márkákkal szembeni...
Sok esetben nem egyértelműek, zavarosak a zöld reklámüzenetek, a fogyasztók jelentős része pedig nincs tisztában az egyes állítások és jelölések...