Programmatic témájú rendezvény az IAB-tól
Tagi esemény lesz, a formátum pedig piknik:) (tovább…)
Tagi esemény lesz, a formátum pedig piknik:) (tovább…)
Tavaly novemberben már volt ilyen alkalom, idén kettőt terveznek. (tovább…)
Programmatic munkacsoportunk felhívására már így is sokan jelentkeztek, te se maradj le! (tovább…)
De a programmatic piac egésze is óriásit bővült tavaly. Az IAB Europe az IHS Markit kutatócéggel együttműködésben a dmexco-n mutatta...
Júliustól Kassai Péter irányítja az IAB Hungary egyik legaktívabb munkacsoportját. A programmatic piacról és a Programmatic...
Vándor Attila, a Programmatic munkacsoport eddigi vezetője munkahelyet és ezzel szakmai fókuszt vált. Attila munkájának most nem lesz része a...
Újabb IAB Thematics képzést szervezünk. A téma ismét a programmatic, ezt az alkalmat azonban kifejezetten ügyféloldali szakembereknek ajánljuk.
Az IAB Hungary Programmatic munkacsoportja elkészíti a PiacTÉR-KÉP-et, amelyet aztán rendszeresen frissítenek is. Alább elmondjuk, mi ez, és miért lesz...
Az IAB angol nyelvű kalkulátort készített, amely a programmatic kampányok transzparenciáját növeli, és hasznos segédletet jelent e téren hirdetőknek és...
Nem jelent még meg hasonló edukációs anyag itthon, így az IAB Programmatic munkacsoportja által készített dokumentum minden túlzás nélkül hiánypótló. ...