Programmatic: “Szerencsére túlvagyunk a teenage sex-en”
Novemberben első alkalommal hirdetett tematikus képzést az IAB Hungary. A téma a programmatic volt, és a helyek villámgyorsan beteltek. Mint...
Novemberben első alkalommal hirdetett tematikus képzést az IAB Hungary. A téma a programmatic volt, és a helyek villámgyorsan beteltek. Mint...
Az IAB Hungary megbízásából az FMG R&D első alkalommal térképezte fel, mit gondolnak a hazai programmatic piac fejlődéséről a hirdetők,...
Nagy örömünkre óriási érdeklődést mutattatok novemberi IAB Thematics kurzusunkkal kapcsolatban, így kitehetjük a Megtelt táblát! (tovább…)
Mit áll, nagyon is bővül;) IAB Europe-adatok következnek. (tovább…)
Ez a célja annak a kutatásnak, amelyet az IAB Hungary és az FMG R&D közösen indított. (tovább…)
Az IAB Europe felhívja a hirdetők, médiaügynökségek és kiadók képviselőit, azaz Benneteket, hogy vegyetek részt a szervezet Programmatic Advertising kutatásában, és...