WFA: a digitális költés kétötöde programmatic
A hirdetőket tömörítő globális szervezet, a WFA (Hirdetők Világszövetsége) szerint a 2016-os 16% után idén már 41%-ot tesz ki a...
A hirdetőket tömörítő globális szervezet, a WFA (Hirdetők Világszövetsége) szerint a 2016-os 16% után idén már 41%-ot tesz ki a...
Az IAB hat európai piac mellett az Egyesült Államokat és latin-amerikai országokat is felmért, emellett ázsiai adatok is kerültek a...
Tagcégünk a Hoppex ügyvezetője, Ihász Ingrid egy közel egy órás videóban foglalja össze a Digitalhungary oldalán.
Elérhető az IAB Europe éves iparági benchmark kérdőíve programmatic témában, amit június 26-ig az ökoszisztéma bármely szereplője megválaszolhat.
Az IAB Europe április 28-án rendezte meg a Virtual Programmatic Day-t több mint 1500 fős hallgatóság számára.
Globális előrejelzést adott ki a Zenith, amely szerint jövőre már a digitális médiafelületek 69 százalékával programmatic rendszereken keresztül kereskednek.
Európa kihagyhatatlan programmatic eseménye visszatér: a népszerű szakmai rendezvénysorozat következő részére november 19-én délután kerül sor. Az IAB Europe már...
Az IAB Europe a kölni DMEXCO konferencián mutatta be a programmatic piac méretét és a programmatic szegmenssel szembeni attitűdöket ismertető...
November második felében zajlott az IAB Europe programmatic témájú eseményének friss kiadása. Most elérhetővé tették a webinar hanganyagát és az...
Laza, kötetlen eseménynek szántuk, és ilyen is lett, de persze a beszélgetések a programmatic körül forogtak. Alább a rövid beszámoló...