Tranzakció
Megvalósult, sikeres vásárlás. (tovább…)
Az IAB Hungary szakmai szótára, a digitális hirdetések és a digitális marketing szakkifejezésének szócikkeivel.
Megvalósult, sikeres vásárlás. (tovább…)
Egy meghatározott célközönség azon százaléka, amelyet az adott program, kiadvány elér. (tovább…)
Több platformos üzleti modell (tovább…)
Video tartalmak egyszeri értékesítését nyújtó szolgáltatás. (tovább…)
Egyedi napi látogatók/megtekintők száma. (tovább…)
Egyedi felhasználó, látogató. (tovább…)
Egyedi átkattintások száma. (tovább…)
Egyedi átkattintások aránya. (tovább…)
Felhasználó által készített tartalom. (tovább…)
A reklámpiac hirdetőket képviselő köztes szereplője. (tovább…)
A hirdetési kampányok egyik költségeleme. (tovább…)
Uniform Resource Locator, azaz egyedi oldalazonosító, köznapi nevén webcím. (tovább…)
Felhasználói információ, mely megléte értékesebbé teszi a hirdetők számára a hirdetést. (tovább…)
Egyedi felhasználó, látogató. (tovább…)
Egyedi felhasználó, látogató. (tovább…)
Adott napi új megtekintők száma. (tovább…)
A videós hirdetés az elejétől a végéig lejátszásra kerül. (tovább…)
A teljes egészében lejátszott videós hirdetések aránya az összes megjelent hirdetésen belül. (tovább…)
A hirdetési szerverek és a videolejátszók közötti kommunikáció szabványa. (tovább…)
Véleményvezér (influencer), aki/ami a digitális környezetben befolyás gyakorlására, fogyasztói vélemény formálására képes, függetlenül a követőszámának nagyságától. (tovább…)